Elzárható értékeink


Mit tegyünk, ha nincs otthon páncélszekrényünk?

Az elzárva tartható értékek lakásbiztosításokon belül is külön kockázati kört képviselnek. Az ékszereink, drága karóráink, a készpénz, a pótolhatatlan, illetve nehezen pótolható irataink, dokumentumaink biztonságos – és a biztosítók által is elfogadott – tárolásához megfelelő MABISZ-minősítésű értéktárolóval, széffel kell rendelkeznünk. Kétségtelen, hogy már a barkácsáruházakban

is lehet MABISZ-minősítéssel rendelkező széfet vásárolni, azonban kevesen tudják, hogy a megfelelő rögzítőelemekkel és az előírásoknak megfelelően kell ezen széfeket rögzítenünk. Utánajártunk, hogy akinek nincs otthon, és nem is tervezi széf beszerzését, milyen lehetősége van az elzárható értékei

biztonságos tárolására. Megoldás lehet egy széfszolgáltatás igénybevétele, így megkértük az egyik legújabb ilyen vállalkozás vezetőjét, hogy avasson be minket ezen speciális szolgáltatás rejtelmeibe.



Mit érdemes tudni erről a speciális értékőrző technológiáról?

Az általunk üzemeltetett széf egy teljesen automatizált rendszer, amely a hagyományos, ún. manuális széfekhez képest számos előnnyel rendelkezik. A technológia nem igényel humánerőforrást, így annak igénybevételére a nap 24 órájában, a hét minden napján (ünnepnapokon is) lehetőség van. A személyes kapcsolatfelvétel tulajdonképpen csak a bérleti szerződés megkötésekor szükséges, amelyre lehetőség nyílik akár az ügyfelek által előre egyeztetett időpontban is. Első lépésként bemutatjuk a szolgáltatást, amely alapján az ügyfelek részletes tájékoztatást kapnak a széf működéséről, illetve a használata során szükséges teendőkről. Amennyiben az ügyfél már rendelkezik bérleti szerződéssel, akkor a szolgáltatás – a szerződéskötéskor átadott ügyfélkártya segítségével – bármikor igénybe vehető a kezelő jelenléte nélkül is. Az ügyfelek többféle méretű széfrekesz, valamint többféle biztosítási értékhatár között választhatnak, saját igényeikhez igazodva. Az általunk kínált rekeszekben a legmodernebb technológiai újdonságoknak köszönhetően tudhatják biztonságban, illetve tárolhatják egyszerűen hozzáférhető módon az értékeiket. A könnyű használhatóság mellett fontos szempont volt a jó megközelíthetőség is. Cégünk impozáns környezetben biztosítja a hozzáférhetőséget a személygépkocsival és tömegközlekedéssel egyaránt jól megközelíthető helyszínen, a legmagasabb fokú védelemmel és a legnagyobb diszkréció mellett.


Milyen előnye van a széfbérlésnek az otthoni vagy éppen irodai értéktároláshoz képest?

Az otthoni vagy éppen irodai széfek nem mindig felelnek meg azoknak a követelményeknek, amelyektől a széf a megfelelő biztonsági besorolást elérheti. Önmagában egy széf ugyan biztonságérzetet adhat, de annak telepítésekor, illetve használatakor is szükséges azoknak az alapvető biztonsági előírásoknak a betartása, amelyektől megfelelő szintű védelemmel ellátott eszközt kaphatunk. Az általunk kínált szolgáltatás már említett kiemelkedő előnye, hogy bármikor igénybe vehető, amely pl. egy irodai értéktárolónál nem feltétlenül alkalmazható. Ezen felül a mi cégünk nemcsak egy eszközt kínál, hanem olyan komplex, valamint a legmodernebb biztonságtechnikai rendszerekkel ellátott szolgáltatást, amely a legmagasabb elvárásoknak is megfelel. A széf megtalálható a Millenáris Classic Irodaházban (1024 Budapest, Lövőház utca 39.).


Mennyire anonim a széfbérlési lehetőség?

A jelenleg hatályban lévő előírások miatt a bérleti szerződés megkötésekor ugyan szükséges az ügyfelek beazonosítása, de – a szigorú adatvédelmi előírások alapján – az ügyfelekhez tartozó adatok mások számára nem hozzáférhetőek. Az Adatvédelmi Tájékoztatóról bővebben is tájékozódhatnak a cég honlapján. Az anonimitás kérdésköre során fontos kiemelni a diszkrét megközelíthetőséget, valamint a bármely időpontban használható szolgáltatást.



Van-e bármi megkötés a széfekben tárolt értékekkel, tárgyakkal kapcsolatban?

Igen. Cégünk a legszigorúbb előírásoknak megfelelve megkapta a széfszolgáltatáshoz szükséges MNB hatósági engedélyt, amelyre természetesen büszkék vagyunk. Nagyon szigorú szabályoknak kell megfelelnünk, amely önmagában is biztonságérzetet adhat a szolgáltatást használó ügyfeleknek. A szabályok tartalmazzák a tiltott tárgyak körét, amelyről bővebben a cégünk honlapján tájékozódhatnak. Ezek elsősorban olyan tárgyak, amelyek tárolására speciális szabályok vonatkoznak, vagy törvényi előírás miatt nem tárolhatók ilyen jellegű szolgáltatás során.


Mennyire elterjedt a széfbérlés szolgáltatás a világban? Milyen példa alapján indítottátok el a vállalkozást?

Mint általában egy induló vállalkozásnál, mi is alapos piackutatást végeztünk. Tapasztalataink alapján a széfszolgáltatásra magas kereslet van, amelynek további növekedése várható. A kutatások eredményeképpen döntöttünk a széf megvalósítása mellett. A megvalósítást hosszas előkészítő munka, valamint számos olyan feladat előzte meg, amely alapján a már említett hatósági engedélyt cégünk megkapta. Az általunk kínált szolgáltatás további nagyon fontos előnye, hogy azt nem kötjük egyéb szolgáltatás igénybevételéhez.