Biztonságos tárolás a COVID-19 ideje alatt

A koronavírus-járvány nagy terhet jelent az európai és a globális gazdaságnak, amely ezáltal nagyon sok ember megélhetését is veszélyezteti. Az idei évben tapasztalható gazdasági változások előtérbe helyezték az egzisztenciális védelmet, amely következtében sokan szeretnék a már megszerzett értékeiket biztonságban tudni.





Az értékeink tárolásának egyik kiváló lehetősége a széfszolgáltatás. A korszerű automata széfek esetében az ott elhelyezett értékek korlátozásmentesen mindig hozzáférhetőek, hiszen annak üzemeltetéséhez külön állandó személyzet jelenléte nem szükséges. A megfelelő óvintézkedéseket betartása mellett fontos az ügyfelek egészségügyi védelme, valamint értékeik biztos tárolása.


Tekintettel a jelenleg kialakult gazdasági helyzetre, igyekszünk különleges akciókkal segíteni, hogy a biztonságos értékmegőrzés elérhető legyen mindenki számára. A napjainkban elterjedt ún. „home office” eredményeképpen sokan gondolják úgy, hogy féltett értékeiket otthon őrzik meg, hiszen szinte állandóan a közelében lehetnek. Ennek ellenére fontos átgondolni mit is jelenthet egy otthoni nem megőrzési célra kialakított és a biztonsági előírásoknak nem megfelelő eszközben tárolni azokat a tárgyakat. Akár egy rövid bevásárlás vagy séta idejére otthon hagyva a féltve őrzött tárgyainkat egy felkészült ember számára az könnyen hozzáférhetővé válhat. Számolni kell azzal is, hogy a COVID-19 megbetegedés során egészségügyi ellátásra szorulhat valaki. A széfben egy esetlegesen hosszabb ideig tartó kezelés ideje alatt is biztonságban megőrizhetőek értékeik.


Mindenképpen hasznos egy arra szakosodott cég által nyújtott szolgáltatást igénybe venni, hogy ne is kelljen arra gondolni ki és mikor férhet hozzá az értékekhez.


A Millenáris Irodaházban megtalálható automata széfekhez csak és kizárólag a szerződő fél, vagy az általa megjelölt meghatalmazott személy férhet hozzá. Ehhez nem kell mást tenni, mint ügyfélfogadási időben, illetve előre egyeztetett időpontban szerződést kötni a Safe Box Hungary Zrt. irodájában (1024 Budapest, Lövőház utca 39.), majd az év minden napján 0-24 órában bármikor használni a szolgáltatást.


Aki egyszer kipróbálja a legmodernebb technológiával megvalósult automata széfet az már mást nem fog használni, mert megnyugtató érzés lesz számára, hogy értékeit mindig biztonságban tudhatja függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodik.